26 iunie 2009

Subject: it (doesn't) matter...


Friday, 26 June, 2009 11:51 AM
From: Emel Mustafa <kalliopy16@yahoo.com>
To: A. A. <****_******@yahoo.com> (anonim, din motive obiective; alcoolic, nu cred :)
Attachment: September - It doesn't matter.mp3 (6161kb)

" Hey,
Am luat startul azi destul de devreme, la ora 8 eram in picioare. Obicei stravechi, am deschis ochii, am deschis bineinteles si radioul. And there it was. La toate posturile de radio de pe Terra. The big news. Vestea care a decretat zi de doliu mondial: a murit Michael Jackson. Omul. Caci Artistul murise cu mult inainte. Oricum, cred ca la ambele "morti" si-a adus el insusi o contributie cat de mica. Michael Jackson was his own Smooth Criminal. Parerea mea!
Omul nu pot sa il plang, nu l-am cunoscut. Singurul sentiment, sau cel putin cel mai proeminent, pentru acest om cred ca a fost sentimentul de mila. Mila, printre altele, pentru ca nu a inteles niciodata ca "it don't matter if you're black or white"! Nu mai pot spune acum decat may he rip! si, vorba lui Craioveanu azi la Guerrilla, "sa il ierte Dumnezeu, ca El se pricepe mai bine!"
At the end nothing else matters. "When the game is over, the king and the pawn go into the same box"! True.
[...]
Probabil ca nu vom ajunge toti "regi", probabil ca pentru mult timp de acum inainte nu se va mai naste vreun "rege", dar nu-i nimic, e loc sub soare pentru toata lumea..."mai ales ca toata lumea vrea la umbra" :) (nu mai stiu pe unde am dat peste vorba asta) "





later edit: Departe de a fi un fan, nu ma situez nici in cealalta extrema, alaturi de cei care se grabesc sa puna o eticheta si sa judece cu atata usurinta un alt om. Nu avem nici dreptul, nici capacitatea de a face acest lucru. Pentru ca nu ne putem pune nici macar o clipa in locul celuilalt.
Michael Jackson a fost un Om chinuit, dar un Artist desavarsit. Am gresit spunand ca Artistul a murit. Artistul nu moare niciodata, el traieste vesnic prin Opera sa, capabila cu adevarat sa invinga timpul si moartea.
Nimeni nu este numai bun. Sau numai rau. Nici un om nu este perfect. Cu totii avem in noi lumini si umbre, alb si negru... Dar putini suntem inzestrati cu un talent in stare sa lase o urma atat de profunda a trecerii noastre prin aceasta viata!

Niciun comentariu: