07 august 2009

"Este vorba de foc si cenusa..."




In urma cu ceva timp, cand am descoperit aceasta melodie (si, odata cu ea, pe Tatiana Stepa), a ramas pe repeat pret de cateva minute bune.
Vinerea trecuta, ajungeam la Folk You chiar in timpul recitalului Tatianei Stepa, fara sa stiu ca era prima si ultima data cand aveam sa o vad si sa o ascult intr-un concert live.
Azi am primit un email la munca, scurt si fulgerator: "A murit Tatiana Stepa."
Acum cateva minute am dat drumul la radio. Intr-o emisiune dedicata Tatianei Stepa se difuza :
"Spune-mi, padure cu frunza rara,
Unde-i iubirea de asta vara?
Nu stie iarna sa se indure
De noi, copacii fara padure..."

E uimitor cum un destin atat de intunecat poate sa lumineze atat de puternic!
Dumnezeu sa o odihneasca in pace!
-----------------------------------------------------------------------------
later edit: Desi se terminase luna iulie, uitasem sa schimb filele calendarului. Abia zilele trecute, cand am facut modificarea, am constatat ca fila lunii august este cu Castelul Huniazilor din Hunedoara! (semne - mai bune sau mai rele - anul are...)

Niciun comentariu: