03 februarie 2008

Ai carte, ai parte...de leapsa!

Rasfoiam paginile internetului nici nu mai stiu in cautarea carui lucru si iata-ma ajunsa pe blogul lui Paul Dumitru unde am dat peste o leapsa haioasa. Nu imi ramane altceva de facut decat sa o dau mai departe!

Nu inainte de a explica regulile jocului:
1. ia cartea care se afla cel mai aproape de tine.
2. deschide-0 la pagina 123.
3. cauta a 5-a propozitie/fraza.
4. scrie urmatoarele 4 propozitii/fraze.
5. ideea esentiala este sa iei prima carte care iti cade in mana, nu sa alegi cartea preferata din biblioteca!
6. deznodamantul firesc, da leapsa mai departe!

Simple game. Simple rules. Nu exista invingatori sau invinsi.

"Grenouille ajunsese la tinta. Si, in acelasi timp, era prins.
Cand rasari soarele, se mai afla inca pe acelasi petic de pamant, adulmecand vazduhul. Incerca, printr-un efort disperat, sa recepteze directia din care venea primejdia omenescului si pe cea contrara, spre care trebuia sa fuga mai departe. "

Asadar, mi-am jucat si eu cartea... Parfumul - Patrick Suskind

Un comentariu:

Anonim spunea...

merci c-ai luat leapsa

*frumos blog, apropo :)