04 martie 2008

Agonie de primavara

In topul anotimpurilor mele primavara se afla pe locul 3, inaintea iernii, dar nu cu foarte mult, de multe ori riscand sa ii ia locul. Nu imi place mai deloc inceputul de primavara. Nu stiu daca e de vina invazia de martisoare cu ocazia zilelor de 1 si 8 martie sau astenia de primavara despre care incepe sa vorbeasca toata lumea la tv, in reviste, in autobuz...
Mi se pare ca primavara este cel mai inselator anotimp. Nu stii niciodata la ce sa te astepti intr-o zi de primavara. Fie esti imbracat prea subtire, fie prea gros. Fie ai uitat umbrela acasa, fie ai carat-o dupa tine degeaba. Vesnic nehotarata...

Cel mai mult imi place luna mai. Poate pentru ca "privighetoarea canta si liliacul e-nflorit". Poate pentru ca "de erai acolo, pierdut si tu erai/Uitai de tot si toate in acea zi de mai". Poate pentru ca natura este in toata splendoarea ei. Poate pentru ca imi place sa ma plimb pe nisipul neatins de picior de om. Poate pentru ca apa marii este inca limpede si curata. Poate pentru ca este luna cea mai aproape de vara, care... mai e oare nevoie sa spun ce loc ocupa in top?

Niciun comentariu: