12 aprilie 2008

And she pours herself another cup of coffee...

Mi-am adus aminte de ceva ce mi s-a intamplat in urma cu ceva zile:

M-am dat jos din pat tarziu. In ciuda faptului ca am dormit mult sau tocmai datorita acestui fapt, am simtit nevoia de putina cofeina. Am pus apa la fiert si, nefiind o bautoare de cafea cu acte in regula, am deschis dulapul nu in cautarea cutiei de cafea, ci a unui pliculet de cafea instant, cappuccino, ceva, nu conta ce. Stiam sigur ca pastrez mereu cate ceva pentru zile negre dupa nopti albe sau pentru zile albe dupa nopti negre. Nu imi venea sa cred ce noroc am avut cand am dat peste un pliculet de cafea 3 in 1. Si nu orice 3 in 1, ci my first choice in materie. Si cand te gandesti ca eram gata sa ma multumesc cu orice gaseam.

Semn ca poti sa ai parte de surprize placute tocmai atunci cand te astepti mai putin sau chiar deloc.
„Life has a funny way of helping you out when you think everything's going wrong and everything blows up in your face”.

Bucuroasa, am pus apa la fiert, am turnat-o apoi peste « praful magic » si, fara ca macar sa gust, am considerat ca amestecului ii mai trebuia putin zahar. Am deschis din nou dulapul si am intins mana dupa borcanul de zahar. Nu m-am mai obosit sa iau o lingurita si am inceput sa pun zahar direct din borcan, cu atentie, nu care cumva sa dau pe alaturi sau sa scap in ceasca mai mult decat gandeam eu ca era necesar. « Ce fin este zaharul asta ! » Nici nu am apucat sa termin gandul, cand mi-am dat seama brusc ca tineam in mana borcanul cu sare. Dar era prea tarziu. Nu mi-a ramas decat sa imi vars amarul (sau mai bine zis saratura) cestii in chiuveta si sa ma multumesc cu ce mi-a ramas, respectiv cu un cappuccino cu aroma de vanilie si...dulci regrete.

Semn ca poti sa ai parte si de surprize neplacute tot atunci cand te astepti mai putin sau chiar deloc.
„Life has a funny way of sneaking up on you when you think everything's okay and everything's going right.”

And isn't it ironic, don't you think?

Morala 1 : Ceea ce pare prea fin ca sa fie zahar, probabil ca nici nu este !
Morala 2 : Zaharul si sarea se afla de cele mai multe ori pe acelasi raft la doar cativa cm distanta !
Morala 3 : Binele si raul arata deseori la fel, iar uneori raul arata chiar un pic mai bine si iti sare in ochi !
Morala 4 : Daca nu ne multumim cu ce avem si vrem intotdeauna mai mult, mai bun, mai repede, mai dulce, ajungem sa ne stricam cu mana noastra fericirea...unei cesti de cafea !
Morala 5 : De ce avem mereu impresia ca se poate si mai bine de atat, ca lucrurile nu pot sa evolueze decat in mai bine ? Pentru a spulbera speranta in mai bine nu este nevoie decat de putina sare. Nu neaparat pe rana. Ci doar in cafea.
Morala 6 : Gusturile nu se discuta ! Dar, ca sa stii daca iti place sau nu, trebuie mai intai sa gusti !

Niciun comentariu: