24 aprilie 2014

De ce am lăsat blogul așa... părăsit?


Știu că nu se răspunde la o întrebare cu o altă întrebare. De aceea am încercat cu... 20 de alte întrebări. :)


>> 1. Care este conceptul tău de fericire absolută? 
Un vis devenit realitate. 

>> 2. Care este cea mai mare temere? 

Că ceea ce nu am trăit la timp nu voi mai putea trăi niciodată.

>> 3. Ce figură istorică te-ar identifica? 

Margaret Thatcher, au spus-o alții. Din motive de... fermitate și tact într-un dozaj atent calibrat și adaptat situației. Eu însă nu consider că o persoană ar putea fi identificată de o altă figură decât de cea proprie. Istorică sau nu.

>> 4. Ce personalitate contemporană admiri cel mai mult? 

O personalitate anume îmi este greu să numesc. Dar, ori de câte ori conștientizez faptul că sunt contemporană cu anumiți oameni capabili să aibă un ecou puternic în mentalitatea colectivă, simt că există ceva special și înauntrul meu, fără de care nu aș fi putut recepționa/decodifica/înțelege mesajul.  

>> 5. Care este defectul tău cel mai mare?
 

Amânarea, uneori la nesfârșit, a unor lucruri și decizii.

>> 6. Care este defectul pe care nu îl suporţi la altă persoană?
 

Autosuficiența.

>> 7. Care este extravaganţa ta principală?
 

Să demontez prejudecăți și să le arăt celor din jurul meu cât de puțin (se/mă) cunosc, de fapt. Și una secundară (bonus): să scriu scrisori cu stiloul pe hârtie!

>> 8. În ce situaţii minţi?
 

În situațiile în care minciuna ar presupune că păstrez doar pentru mine anumite momente din anotimpurile vieții. Sau în situațiile în care adevărul ar presupune un rău inutil și nenecesar, pe care l-aș putea evita, în condițiile în care, și trecut sub tăcere și scos la lumină, acel adevăr nu ar schimba cu nimic situația de fapt.

>> 9. Ce te deranjează cel mai tare la înfăţişarea ta?
 

Că bucuria nu mi se poate citi pe chip, aproape niciodată.

>> 10. Când şi unde ai fost cel mai fericit?
 

Undeva foarte departe...în mine. Când am întalnit acolo și pe (alt)cineva.

>> 11. Dacă ar fi să schimbi un lucru la tine, care ar fi acela?
 

Mi-ar plăcea să fiu o persoană matinală.

>> 12. Dacă ar fi să schimbi un lucru la familia ta care ar fi acela?
 

Momentele în care am stat cu toții la Masa Tăcerii și...am tăcut. 

>> 13. Care consideri că este cea mai mare realizare personală?
 

Faptul că am atins câteva vieți. Că prezența mea în viața cuiva a facut și/sau face bine.

>> 14. Dacă ai muri şi ai ştii că te-ai reîncarna ca alt om sau lucru, ce crezi că ai fi?
Un nor.

>> 15. Care este bunul tău cel mai de preţ?

Speranța... și câteva cuvinte nerostite (încă).

>> 16. Care consideri că este cea mai mare nefericire în viaţă? 
Să nu ți-o trăiești. Nu nefericirea. Viața. Deși, să îți trăiești viața înseamnă să îți trăiești (ne)fericirile.

>> 17. Cine sunt idolii tăi din viaţa reală?

Nu am idoli. Dar urmăresc cu admirație și bucurie oameni care prin ceea ce fac aduc un plus de valoare lumii în care trăim. Oameni buni, oameni frumoși, oameni talentați, oameni pasionați cu adevărat de ceea ce fac, oameni care în loc să se plângă de întuneric, aleg să aprindă o lumină și să își croiască un drum al lor, oameni care (se) dăruiesc fără măsură, oameni care sunt capabili să distingă miraculosul în banal și acolo unde el nu există, să îl creeze.

>> 18. Ce dispreţuieşti cu adevărat cel mai profund?

Convențiile de tot felul, imperii ale lui "trebuie".

>> 19. Cum ţi-ai dori să fie moartea ta?
Precum alunecarea într-un somn lin. 


>> 20. Care este "motto"-ul tău? 

Things may (not) happen for a reason. But life it's 10% what happens to you and 90% how you respond to it.


Niciun comentariu: